Buluttürk Çağrı Merkezi

Buluttürk Çağrı Merkezi çok fazla karmaşaya gerek duymadan sahip olabileceğiniz yenilikçi, teknolojik ve kompakt bir çözümdür. Kendi sunucularınızda yada Bulut Sunucular üzerinde çalışabilir. Satın alma yada kiralama seçenekleri ile sahip olabilirsiniz.

Açıklama

Buluttürk Çağrı Merkezi

Buluttürk Çağrı Merkezi çok fazla karmaşaya gerek duymadan sahip olabileceğiniz yenilikçi, teknolojik ve kompakt bir çözümdür. Kendi sunucularınızda yada Bulut Sunucular üzerinde çalışabilir. Satın alma yada kiralama seçenekleri ile sahip olabilirsiniz. Müşteri temsilcisi 3 farklı lisanslama kullanır.
Text Agent – Metin tabanlı
Sesli Agent – Gelen ve giden arama çağrıları
Görüntülü Agent – Görüntülü görüşme ile hizmet
Esnek Yapı: Web tabanlı kullanıcı dostu yönetim ve kullanıcı ara yüzü sayesinde tüm projelerinizi hızlı bir şekilde hayata geçirebilme imkanı sağlar.

Gelişmiş Çağrı Merkezi Özellikleri: Müşterilerinizi farklı kanallardan (Görüntülü, Sesli, Yazılı) profesyonelce karşılayın. Çağrılarınızın akışını siz oluşturun. Dilerseniz CRM, ödeme sistemleri, pazarlama çözümlerinize kolayca entegre edin. Hem müşterileriniz mutlu olsun hem de siz otomasyonun keyfini yaşayın.

Raporlama ve Analiz: 200 + farklı hazır rapor ve kurum ihtiyaçları doğrultusunda özel rapor geliştirme. Onlarca Wallboard ve Monitoring araçları ile operasyonların anlık takip edilebilmesi.

Her Şey Dahil Konsept: Tercih edeceğiniz Agent tipine göre tüm özellikler paket olarak sunulmaktadır. Agent özellikleri dışında Telkotürk numara tahsisi, numara taşıma, ses hizmeti ve erişim hizmetlerini de pakete dahil edilebilirsiniz. Sürpriz yok!

Multilanguage Yeni Nesil Ekranlar: Yönetim ve Agent ara yüzlerini kullanıcı bazında istenile dilde görüntüleyebilirsiniz. Tüm uygulamalar Web tabanlıdır.

Yalın Lisanslama: Yalın lisanslama yapısı ile özellikler içinde boğulmazsınız. Ek lisans gerektiren uygulamalar içermez.

İleri Teknoloji: Görüntülü görüşme, Chatboard, TTS-STT, ScreenShare, FileShare, Web-Rtcv.b yeni teknolojileri entegre çözüm olarak sunar.

Entegrasyon: Güçlü API desteği ile, CRM, ERP, Sosyal Medya, Chat gibi platformlarla kolay, hızlı ve tam entegre çözümler sunar.

Her Şey Dahil Çözüm: ACD, IVR, CTI, VoIP gibi tüm çağrı merkezi bileşenlerine tek platform üzerinden lisans sınırı olmadan, düşük maliyetlerle erişim olanağı sağlanır.

Öğrenebilen Otomatik Arama: Öğrenebilen güçlü algoritması ile %300’e varan performans artışı sağlayan Otomatik Arama (Dialer) modları sunar.

Yapay Zeka ile Çalışın: Öğrenebilme yeteneği ile, Data ve Agent çalışma eğilimleri üzerinde Operasyonel verimliliği ve Performansı artırma çözümleri sunar.

Her Zaman Yanınızdayız: Santral ve Çağrı Merkezi çözümleri konusunda Uzman Ekip ve üstün kalitede 7/24 Profesyonel Destek hizmeti ile her zaman yanınızda oluruz.

Başlık

Go to Top